ציפוי שיניים אימקס

באשר לשינוי מראה החיוך שלך, ציפוי חרסינה הוא אחד הטיפולים הפופולאריים מכולם. הוא משמש לחיזוק השיניים כאשר הן סדוקות או נסדקות, והוא עשוי מחומר שצבוע על השיניים, או מחומר קליפה המכסה את קדמת השיניים כדי לשפר את המראה. שוחקים דנטליים, הידועים גם בשם לרבד עיסת או פורניר עיסת, הם חומר שצבוע על השיניים ויכול לשמש כציפוי או שכבה עליונה לקדמת שינינו לשיפור המראה וכאלטרנטיבה לרפואת שיניים.

אם אתה מעוניין להחזיר את החיוך שלך ולהחזיר לך את החניכיים וקווי השיניים כמו שצריך

אבל לפעמים לא אוהב את זה, שקול פורניר Emax. אם אינך מרוצה מתוצאות גמישות ה- EmAX הקיימת שלך, על רופא השיניים שלך להסיר או לנתק אותה. על ידי הסרת האמייל אתה מתחייב לכיסוי לכל החיים, מכיוון שברגע שמסירים את האמייל השיניים שלך ייחשפו למשך שארית חייך.

כשתבחר ציפויי שיניים ברפואת שיניים חכמה באוקלה

תשכח את האיכות הטובה במחיר הרבה יותר משתלם. ובכל זאת, המחיר נמוך בהרבה מחרוט הוניל החרסיני הרגיל, שיכול לעלות עד 3000 דולר לשן. שוחחתי עם הצוות על פורניר מוכר ויש מחיר גבוה מאוד של 1,500 דולר לאותה תקופה, אך האיכות הטובה ביותר תישכח במחיר הרבה יותר משתלם.
כדי לקרוא עוד אודות ציפוי שיניים אימקס כדאי להעיף מבט ב- beyondsmile.co.il
כדי לקרוא עוד בנושא של ציפויי שיניים אימקס וציפוי שיניים אימקס יש להעיף מבט ב- beyondsmile.co.il

תלוי כמה שיניים יש לך ואיפה יש לך אותן

עלות הפורניר משתנה בהתאם לאיכות הפורצלן והשרף המרוכב. הזמנה עבור פורניר החרסינה מצריכה מספר פגישות, אך אינכם משלמים ביקורים נוספים שעולה פורניר החרסינה. כנפי שרף מורכבים עשויים להימשך זמן רב יותר מביקור יחיד אצל רופא השיניים כדי להשלים את הצבתם.

אם אתה חושש משינוי צבע הפורניר בשיניים הטבעיות שלך

זהו זמן טוב לקבוע פגישה עם רופא השיניים שלך, מכיוון שניקיון מקצועי והחלפה יכולים להיות אופציה. רופא השיניים שלך יעזור לך לבחור את סוג השיניים התותבות המתאים ביותר עבורך, בהתבסס על איכות השיניים שלך והיכולת להחליף אותן, כמו גם העלויות הנלוות. בלוטת ה- Emax, המיוצרת על ידי רופא השיניים הממוצע, יכולה להימשך 5-10 שנים, אך גם 2-3 שנים בלבד, והיא יכולה לעלות על 30 שנה אם היא מבוצעת בשילוב עם טיפולי שיניים אחרים, כגון רפואת שיניים וכירורגיה קוסמטית.

פורניר גרסת החרסינה יכול לשמש בצבעים שונים, כגון לבן, שחור, כחול, אדום, ירוק וכחול. זה עולה כ -250 דולר לשן, ואילו ציפורן החרסינה עולה לפחות 1000 דולר לשן, וזה יותר מזה.

זה זול יותר מציפוי ה- e-max מכיוון שהוא אינו זקוק להכנה ולכן רופא השיניים לא משקיע עליו כל כך הרבה זמן

אך הוא לפחות עמיד יותר. שימוש בחרסינה של Emax עם רופא שיניים קוסמטי מנוסה אינו הכרחי בכדי להבטיח כי ניתן לייצר ולפעול את חומר החרסינה החזק. אתה יכול לשקול לעצב מחדש או לקדוח את השן המקורית, מה שהופך אותה ליקרה בהרבה מ- Vaneer Instant או מבפנים נשלפים. עם EmAX v יתכן שנדרש מינימום מאמץ קידוח וניתן לשמור על האמייל של השן הטבעית.

ציפויים יכולים להחזיר שן שבורה בינונית ולהעלות לך חיוך בו זמנית

זה ייראה בדיוק כמו השן הטבעית שלך ויעניק לך את הביטחון שתמיד רצית. אם אתה רוצה לכסות על תקלות שיניים או לקבל פרס – חיוך מנצח להתגאות בו – שקול את האפשרות לסובב חרסינה. חוסר שלמות דנטלית יכול לגרום לך להתנהג בעצמך ולכן רופא שיניים נותן לך את הביטחון שאנחנו תמיד רוצים.

ציפויי מרוכבים ישירים, הידועים גם כחומרים מרוכבים, מעוצבים למעשה על השן ולא במעבדה מחוץ לגדר. אפשרות זו היא שהם יכולים להתאים לצבע השן המקורית, מה שמעניק מראה טבעי מאוד וחזק מאוד.

התהליך של ציפויי חרסינה מורכב יותר ולעתים קרובות דורש תהליך שאתה לובש בזמן שאתה ממתין לעיצוב הפורניר במעבדה

מרבית רופאי השיניים המובילים מבצעים מחדש את Emax Vaneers and Crowns, אך לוקח הרבה יותר זמן ומומחיות נחוצה כדי להסיר את החרסינה הקשה.

אם אתם מחפשים פתרון לציפוי חרסינה

חשוב להעריך איזה סוג טכנולוגיה עומד לרשותכם של רופא השיניים. בסופו של דבר, הדרך היחידה להחליט אם פיתרון מורכב או Celcelian-Vaneer מתאים לך היא לדבר עם רופא השיניים על המטרות האסתטיות שלך ולשקול את השיקולים האישיים שלך. כאשר אתה בוחר אם יש לך גוף תאורה, רופא השיניים שלך צריך לייעץ לך ולייעץ לך אם זה המקרה.

דילוג לתוכן