איך לבחור מארזי שי לעובדים?

מאמר זה הוא חלק מהמדריך שלנו למתן חברות, העוזר לכם למצוא את המתנה הטובה ביותר – והזדמנויות לעובדים ולמשפחותיהם. במאמר זה נדון מהן מתנות לחג ונפרט אילו 30 מתנות תוכלו לתת לעובדים.

אם אתם מחפשים פיתרון ייחודי ומתנה בהתאמה אישית

אנו ממליצים על חוויית הקונסיירז ', המסייעת לכם ליצור קופסת מתנה בהזמנה אישית לעובדים, ללקוחות או למנהלים שלכם. מארזי מתנה לחג הארגוני יכולים להכיל מתנות דקורטיביות ועטיפה בהתאמה אישית אם אתם מתכננים מראש. כשבוחרים קופסת מתנה לעובד או לחבר צוות, כדאי לקחת בחשבון את התחביבים והאינטרסים שלהם. חשוב על סוג החברה בה יעבדו, כמו גם על המוצרים והשירותים שקופסת המתנה לעסקים מציעה.

אתה יכול לבחור כמעט מכל עשבי תיבול שאתה אוהב, ואפילו להתאים אותו אישית עם תמונה שלהם. זו הסיבה שתאהבו את קופסאות השי האוצרות שלנו לעובדים ולחברי הצוות, כמו גם מגוון מוצרים ושירותים אחרים.

אחת הדרכים לתגמל את הצוות שלך

היא לשלב חגיגת חג וירטואלית עם מתנה משמעותית להכרה בעובדים. אם העסק שלך לא מקבל מתנות שעולות כמו סל מתנה, שאל אם יהיה בסדר לתת שובר מתנה לעובד. אתה יכול להשתמש בכל דבק שלא תרצה בצד החיצוני של קופסת המתנה, ותוכל גם להוסיף פתק שאתה מעניק לעובד סלסלת שי לחג המולד.

קופסאות שי מאפשרות לחברות לארוז מגוון פריטים מבחינה אסתטית

להשתמש בצבעי המותג ולהציע מגע של התאמה אישית שהופכת את המתנה לבלתי נשכחת למקבל. קופסאות מתנה עדיין יוצרות מתנה שמשמחת את כולם, אך הן מציעות דרך קלה לשלב פריטי קידום מכירות עם פריטי מתנה כמו כרטיסי מתנה, קופונים או פריטי קידום מכירות אחרים. מסר מקרב לב לארגז השי שלך הוא הנגיעה הסופית לקרב את קונספט המתנה.
לעוד מידע אודות מארזי שי ואיך לבחור מארזי שי לעובדים? באפשרותך לבקר באתר galilees.co.il

כך תוכלו להפוך רעיון מתנה חכם לערכת מתנה שמראה לעובדים וללקוחות שלכם עד כמה אתם מעריכים אותו

קופסאות שי בודדות הן דרך נהדרת לשלב עקרונות אלה עם מתנה שאנשים בקושי מצפים לה. הלקוחות, העובדים והעובדים שלך ייהנו מקופסת המתנה האוצרת שלך וישתפו אותה עם חבריהם ובני משפחתם.

לפני שתבחר את המתנה המושלמת לעובדים שלך, הראה לצוות שלך שאתה מבין אותם ומה הם אוהבים. הענקת כרטיסי מתנה לעובדים כמתנה לחג המולד היא גם הזדמנות טובה עבורם להחליט כיצד הם רוצים להשתמש בכרטיס המתנה.

אם אינך בטוח איזו מתנה מתאימה לצוות שלך

תן לצוות להחליט מה ברצונך לקנות על ידי הצעת כרטיס מתנה. כרטיסי מתנה הם אחד מארזי השי הפופולריים ביותר לעובדים הקיימים כיום בשוק, לכן וודאו כי משתמשים במתנה ומוערכים לפני שאתם נותנים אותה.

מתנות נדיבות יכולות לעזור לקרב עובדים, כיוון שהעובדים תופסים את המתנה כמחווה של הכרת תודה על מאמציהם. בין אם אתם חוגגים אירוע מיוחד, חג או אפילו סתם יום נעים בעבודה, מתנות לעובדים באוצרות הן דרך אישית ומחשבתית יותר להראות את הערכתכם ותודעתכם הכללית לכל העובדים במשרד. הושקעו בזהירות ובמאמץ רב בבחירת מתנה, ומתנות העובדים מביעות את הכרת התודה של ההנהלה.

קופסאות שי אינן מיועדות רק למשפחה ולחברים

אלא מנצלות את ההזדמנויות שמציעות קופסאות שי לחג המולד ומשמחות את העובדים והלקוחות שלכם בכך שהם מציעים להם ולעובדים דרכים חדשות להכין מתנות לחג המולד. ניתן גם להגריל מארזי מתנה במגוון דרכים, כמו כרטיסי מתנה, פרסי הגרלה או אפילו כרטיס מתנה למשרד שלכם.

לפני שתתחיל לעצב את רעיונות המתנה המושלמים לעובדים שלך, שקול את ההשלכות החברתיות והמשפטיות של המתנות שלך. עכשיו אתה יודע את היסודות של קניית מתנות לפני שאתה יוצא לחפש את המתנות הארגוניות המושלמות שלך ועבור הלקוחות שלך.

 

דילוג לתוכן