מצבר עד הבית

מאמר זה הוא חלק מסדרה כיצד להעלות את הבית הקטן שלך לשלב הבא עם סוללה בביתך. ענה על שאלות בנוגע לשימוש בסוללות בבית בשאלות הנפוצות שלנו בנושא סוללות ביתיות וכן על שאלות ותשובות לגבי סוללות בבתים זעירים.

הסוללה בבנק הסוללות

היא המקום בו מתחילים השיעורים, ושם מתחילים. החשמל המאוחסן מבנקי הסוללה מספק את מוצרי החשמל שלכם, מאיר את הבית ומספק את הבית כשאתם למטה. אם יש הפרעת חשמל, מערכת גיבוי המהפך משתלטת עליה. לאחר טעינת הסוללות במלואה, מערכת זו יכולה לספק חשמל לבתיכם לפרק זמן מסוים.

במקרה של הפסקת חשמל ממושכת, הסוללות מותשות בסופו של דבר, ולכן מרבית הסוללות הביתיות משולבות בתאים סולאריים.
למידע נוסף אודות מצבר עד הבית יש לגשת לאתר rrr-mazber.co.il

אם הלוחות לא מייצרים מספיק חשמל

כדי לענות על צרכי הבית, ניתן להשתמש בחשמל המאוחסן בסוללות מבלי שתצטרך לקנות אותו מהחשמל. כאשר חשמל יקר יותר ברשת, סוללות נטענות כאשר חשמל זול ואין צורך בשימוש בפאנלים סולאריים או צורות אחרות של אחסון אנרגיה. ישנם סוגים רבים ושונים של סוללות לשימוש בסוללות ביתיות.

לאנשים שכמעט אף פעם לא משתמשים במרתון שלהם

סוללות הן דרך נהדרת להפחית את זמן הטעינה המעצבן של סוללות ביתיות. אם אתה חושב לספק לביתך סוללות עופרת, אתה כנראה לא צריך לעשות זאת. הדבר הגרוע ביותר יהיה להשקיע במערכת סוללות גיבוי ולא לאגור חשמל במקרה של הפסקת בוקר. שלב שני זה של גיבוי הסוללה מעניק ללקוחות סולאריים אפשרות להרחיב את יכולת האחסון שלהם מבלי להשקיע בסוללות ביתיות!

סוללות ביתיות חייבות להיות סוללות במחזור עמוק המיועדות לספק כמות עקבית של חשמל לאורך תקופות זמן ארוכות

זה לא מעשי לבנות בנק סוללות שיוכל לכסות את צרכי החשמל של הבית למשך ימים רבים. הקמת בנקי סוללות שיכולים לכסות את צרכי החשמל של משק הבית למשך מספר ימים אינה אפשרית.

אם אתה באמת מכמת כמה חשמל אתה באמת צריך במקרה של הפסקת חשמל

רוב בעלי הבתים מבינים כי ייתכן שלא יהיה צורך בגיבוי של כל הבית. כמה זמן מערכת אחסון סוללות יכולה לספק כוח גיבוי לבית שלך תלויה בגודל הסוללה ובכמות החשמל הנדרשת. אם אתה מנסה להשתמש בהספק רב יותר ממה שממיר הסוללה שלך יכול לספק, האנרגיה שלך יכולה להפעיל את הסוללות ואת הממירים. ספק האחסון שלך אמור לעזור לך להעריך כמה זמן הסוללות שלך (או אלו המשויכות לתאים סולאריים) אמורות להחזיק מעמד במהלך פעולת הגיבוי.

עבור בעלי בתים מסוימים

סוללות ביתיות עונות בצורה מושלמת על צרכיהם ומשרתות אותם בצורה מושלמת, אך אחרות עשויות להיתקל בבעיות בביצועי החשמל המוגבלים של הסוללות. העלויות הגבוהות יחסית לפני כן עלולות להרתיע את בעלי הבתים, גם אם מערכת גיבוי לסוללה הביתית מכסה את כל צרכי החשמל שלהם. אולם המציאות שונה כאשר מערכת גיבוי סוללות טיפוסית נועדה למזער את השימוש בציוד בקנה מידה גדול. ההתקנה של גנרטור גיבוי המופעל על ידי דלק היא כה יקרה עד כי הסוללות של ביתכם אינן מחזיקות מעמד זמן רב בממוצע כמו גנרטור קונבנציונאלי.

לאורך זמן סוללות מאבדות את יכולתן להחזיק טעינה

אך אין זה מדד לפגם במוצר. מכיוון שטכנולוגיית הסוללות של טסלה מתקדמת בהרבה מרוב הסוללות הביתיות המקובלות, הסוללה אינה מאבדת את יכולתה להחזיק את הטעינה לאורך זמן והיא אמינה יותר ממערכת גיבוי טיפוסית לסוללות ביתיות.

אם אתה שוקל לרכוש סוללה למערכת השמש שלך, עליך לדעת את הדברים הבאים. לוקח פחות זמן לטעון את מערכת הסוללות של הבית, ומכיוון שפחות כוח מאוחסן בסוללה, אתה יכול להפעיל את כל הבית שלך למשך כמה שעות בלבד.

כאן תוכלו ללמוד עוד על גנרטורים וסוללות, אך בבלוג זה אתמקד בסוגי הסוללות הנפוצים ביותר למערכת השמש שלכם. חברה מוסמכת שאושרה על ידי EnergySage יכולה לתת לך גישה למגוון גנרטורים, סוללות ואפשרויות אחסון אנרגיה אחרות.

סוללות חומצות עופרת שימשו במשך עשרות שנים לאחסון אנרגיה ונוטות להיות האופציה הזולה ביותר עבור סוללות סולאריות

לעתים קרובות הם מיוצרים בארצות הברית, כך שאם יש לך תקציב הדוק, הם מהווים אפשרות זולה יותר לסוללות סולאריות וניתן להכין אותם בפחות מ -100 דולר.

סוללה ביתית מסוג זה יכולה להניע את הבית במשך שבועות או חודשים ואף להתנתק לחלוטין מהרשת

אם כבר יש לכם פאנלים סולאריים ומהפך, אתם אפילו לא צריכים סוללת טסלה Powerwall 2. הסוללה היא בגודל של מדף ספרים קטן, כך שניתן לטעון אותה מתא סולארי תוך פחות משעה תוך שימוש בכמה דקות חשמל.

דילוג לתוכן