מהם סוכריות ממותגות?

בעוד שמכירות הממתקים של ליל כל הקדושים נשלטות על ידי M & Ms, הרשי וטוויקס, שחקנים ותיקים וחדשים ממציאים מחדש את חווית הממתקים. טעמים, מרקמים וצבעים שונים מעניקים למותגי הקונדיטוריה הקלאסיים טוויסט מודרני – כולל כעת ממתקים קלאסיים כמו כוסות חמאת הבוטנים של ריס וריז, אך גם מותגים חדשים יותר כמו סניקרס. ההבדל המכריע בין ממתקים לקפה הוא אופן הכנתם: ממתקים קשים – מבושלים עם סוכר, מים או חלב, ואילו טופי הוא גם סוכר מקורמל. שוקולד או קפה הם מתוק עם כמויות משמעותיות של שניהם, המכילים צבע וגם טעם, כמו גם מעט מים וחלב.

הממתק הייחודי הזה שונה מממתקים אחרים בכך שהוא מלא בנוזל מתוק ופירותי שמשמח את חיך

Sour Patch Kids הוא אחד ממותגי הקונדיטוריה הפופולאריים ביותר בעולם ובחירה מצוינת למי שאוהב ממתקים מתוקים עם טוויסטים חריפים. Bubbaloo Bubblegum הוא גם מותג טוב לאוהבי מסטיק, אך הוא מאופיין בממתקים שלו. Dulcing Vero מייצר את הסוכריות והקרמל הטובים ביותר במדינה הזו, כמו גם שלל פינוקים מתוקים אחרים, כמו שוקולד וקרמל.

בעוד שרוב יצרני הקונדיטוריה מסרבים לחלוק נתוני מכירות מסוימים

ישנן כמה דרכים להבין אילו אפשרויות ממתקים פופולריות יותר מאחרות. הממתקים של M&M נמכרים בלמעלה ממאה מדינות, ולמרות שאנו יודעים שמאדים בע"מ וחברת הרשי אינם בדיוק מקומיים, הממתקים שלהם משווקים בארצות הברית. קשה לדמיין מעבר סוכריות בלעדיהם, אבל הם מה שעושה את היום שלנו.
לעוד פרטים על סוכריות ממותגות ומהם סוכריות ממותגות? מומלץ לבקר באתר webby.co.il

לא רק נדבר על מועדפים אמריקאים

אלא גם נרחיב את טעמכם לכמה ממותגי הקונדיטוריה הטובים ביותר ברחבי העולם. בין אם אתם מעדיפים סוכריות מתוצרת אמריקאית – ארציות או מקומיות באזורכם – תוכלו למצוא סוכריות מתוצרת אמריקאית שבהחלט תאהבו. אנחנו כאן בשבילכם ותוכלו לבחור את המותגים המועדפים עליכם ממגוון מותגים, מהמותגים הפופולאריים ביותר בארה"ב ובקנדה. Good Plenty, שנוסד בשנת 1893, הוא אחד ממותגי הקונדיטוריה הוותיקים ביותר במדינתנו.

הממתקים האהובים על שפמנון הם וובל'ס המפורסם

מותג קונדיטוריה עם מגוון רחב של טעמים וטעמים. החברה נמכרת בארה"ב, קנדה, אירופה, אוסטרליה, ניו זילנד והמזרח התיכון. חברת שוויץ אינטרנשיונל הוסטה החזיקה במחצית מהמניות עד שנת 2007 ובכולן מאז 2010.

המותג קורונאדו לאס סבילאנס הוקם באמצע שנות ה -90 כחלופה לחרוט הקיג'טה המסורתי

מותגי קונדיטוריות מקסיקניים פופולריים אחרים כוללים: דולצ'ה דה אנחואק, דולס דה אינדי, דולס דה קרלה, דולצ'טס דה קארה ודולצ'ט דה קארלה, או דולס דה אנאהאק, הפופולריים שבהם.

Pantteri

הוא גם מותג קונדיטוריה פופולרי עם תערובת, המותג ידוע בתה בטעם שוקולד, ופרארה מכינה חטיפי שוקולד כמו Butterfinger ו- 100 Grand, כמו גם רשומות אחרות הקשורות לממתקים. סוכריה על מקל ג'ולי ראנצ'ר הפכו פופולריים כל כך שיש לה מותג בר ממתקים משלה. הממתק המיושן הזה התבגר רק בשנות הארבעים, אך היה הממתק הפופולרי ביותר בשנות התשעים. ישנם מספר מותגי ממתקים פופולריים אחרים כגון שוקולטייר, פקורינו, קרם פרפוצ'ינו ופיקו דה גאלו ויש אפילו כמה מותגים אחרים עם שמות שונים.

זהו ממתק מיושן שערך את הופעת הבכורה המתוקה שלו בשנת 1949 כג'ולי ראנצ'רס

אך היה ידוע בעבר כחברת ממתקי ג'לי בטן. הממתק נקרא "ג'ולי ראנצ'ר" על מנת להציע חברה מערבית מסבירת פנים, והתיבה לא התמלאה רק בצבי הקרמל הרגילים שלך, אלא גם הכילה אגוזי מלך שוקולד ומגוון פינוקים אחרים.

למרות שריד עזב את העסק לפני שנים

הוא הוחזר מהמתים על ידי חברת הממתקים האייקונית מניו יורק, כך שתוכלו לקבל מעט מהסנטימנטליות של הממתקים המבושלים, אבל שום דבר שלא טעים כמוהו. החברה נלקחה מאז על ידי אנדה פררה, הבעלים של חברת הקונדיטוריה האגדית, ונותרה נדבך בלתי מעורער של החברה. העסקה מוסיפה מגוון מותגים אחרים לתיק העבודות של Ferraro Candy Co., כולל לוריאל, קדבורי והרשי.

מותגים אחרים כמו קדבורי והרשי, כמו גם כמה מהמותגים הפופולאריים בעולם כגון M & Ms, אינם כלולים.

על פי אתר חדשות הקונדיטוריה

"קנדי מתמקד במגוון רחב של מוצרים, החל מממתקי ממתקים ועד מארזי ממתקים ועד אביזרי ממתקים. יש חברות בקטגוריה זו שילבו בוטיקים של קונדיטוריה פיזית עם אתרי מסחר אלקטרוני שהופכים ממתקים. לחוויות איכותיות ומתנות. קנלס הוא מותג אחר, אם כי מסטיק נהנה ממגוון רחב הרבה יותר של אנשים מאשר מותגי הקונדיטוריה האחרים בקטגוריה זו.

דילוג לתוכן