דירות שנמכרו ביד אליהו

ערך הבעלות על בתים בישראל עלה בעשר נקודות אחוז בשבע השנים האחרונות, כך דיווח בנק ישראל השבוע, וכעת לוקח יותר מ -11 שנים לפרוע בית. למשל, משקיע שרכש דירה ברובע פלורנטין לפני עשר שנים הכפיל את הכנסתו החודשית במחיר ביתו ביד אליהו.

למידע נוסף על דירות שנמכרו ביד אליהו ניתן לבקר באתר https://israhouse.co.il/%D7%93%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%9C%D7%9E%D7%9B%D7%99%D7%A8%D7%94-%D7%91%D7%99%D7%93-%D7%90%D7%9C%D7%99%D7%94%D7%95/

אם ברצונך לרכוש נכסים בישראל למגורים או ליהנות בחופשה

כדאי שיהיה לך מושג טוב על האזור בו אתה מעוניין. זה נותן לך אפשרות להשקיע בנדל"ן בערים בהן המחירים עוֹלֶה. אם אתה מבצע השקעת נדל"ן מחוץ לישראל, עליך להרחיב את החיפוש ולשקול אזורים אחרים במדינה.

באזור המרכז, קחו בחשבון את העיירות שמסביב כמו בת ים, שמציעה נופים נהדרים של גבולות תל אביב, ואת ראשון לציון, יעד תיירותי פופולרי בדרום.

יפו

היא אזור נוסף בדרום תל אביב שמשך אליו מספר רב של משקיעים בשנים האחרונות. להחזקה בנכס באזור זה מספר שנים יש פוטנציאל לתשואות גבוהות מאחר שאנשים ממשיכים לשלם את יוקר המחיה באחד האזורים הטרנדיים ביותר בטל. וערכי הרכוש עולים. יתרון נוסף של השקעה בדיור ישן בשכונת יד אליהו הוא שהוא עשוי להיות מפותח מחדש כחלק מתכנית התחדשות עירונית, שתשפר משמעותית את איכות החיים של התושבים ומשפחותיהם. ההשקעות בהן ישתלמו, מכיוון שפרויקט השיפוצים ייתן יותר מקום ליחידות הקיימות וייצור אווירה מודרנית ותוססת שתמשוך תושבים חדשים בנוסף לשווי הנכסים העולה.

ישראל היא מדינה קטנה, אך תל אביב מתפתחת ומתפתחת בקצב מהיר ומציעה שפע של אפשרויות השקעה. ישנן מספר אפשרויות השקעה בשכונת יד אליהו ובאזורים אחרים בעיר, וישנן הזדמנויות רבות יותר ביפו ובאזורים אחרים במדינה.

השאלה

היא היכן האזור הטוב ביותר להשקיע אם ברצונך לרכוש נדל"ן בישראל? הפיתוח נמצא בכל מקום, וישנן מספר שכונות בתל אביב שחוות תנופת פיתוח ובה נעשות כמה השקעות מניבות. אם אתם מחפשים את אזורי ההשקעה החמים ביותר השנה, כדאי לכם לדעת היכן הם נמצאים.

ביד אליהו

למשל, רוב בעלי הבתים הם זקנים – תושבים שגרים בשכונה עשרות שנים. רבים מבנייני המגורים הם בני עשרות שנים וזקוקים לעיצוב מחדש, אך בעזרת כמה חברות התחדשות עירונית, פרויקטים גדולים של פיתוח נמצאים בעבודה. בנייני מגורים חדשים תוכננו להציג את הדירות שרכשו זוגות צעירים שרוצים להישאר בתל אביב, ובשכונה זו יש ביקוש רב לדירות חדשות. ידאלג'ה הופכת במהירות למקום פופולרי עבור זוגות צעירים ומשפחות להתיישב.

תהליך שיווק נדל"ן אינו עניין של מה בכך ומחייב ללכת ממקום למקום ולסייע לאנשי מקצוע כמו סוכנים ומוכרים למכור את הנכס במהירות האפשרית

חשוב לבדוק מול חברות המספקות לאנשים מידע אודות הערכת דירה ופרסום. זו הזדמנות טובה לבחון נכסים דומים המשווקים באזורים אחרים בתל אביב ובערים אחרות. חברות אלו וחברות מכובדות ומקצועיות יידעו למקסם מכירות באמצעות השיטות השונות שפתחו במהלך השנים.

שירות זה שימושי גם למי שמחזיק בנדל"ן שאינו פרויקט חדש

כמו דירות בתל אביב או בטבריה. מישהו עם תקציב של 4 מיליון שקל יכול לשקול לקנות כמה דירות בפריפריה כדי להרוויח מה יכול להיות הרווח מהמכירה. לדוגמא, אם השקעתם בשנה שעברה 4 מיליון שקל בדירה בתל אביב, הייתם יכולים למכור אותה ברווח של 5% ולהרוויח 200 אלף שקל. עם זאת, אם הייתם משקיעים באחת הדירות בחלק המרכזי של ישראל, הייתם מקבלים תשואה טובה בהרבה (6%) על דמי השכירות של דירה זו מאשר על דירה אחרת בטיביה, אם כי שילמתם 400 אלף קלווין. בשביל זה.

הדירה הקרובה אליי עלתה 2,000 קלווין, אם כי היא גדולה יותר בגודל 810 מטרים רבועים. 50 הדירות הגדולות נמכרו ביד אליהו, במחיר ממוצע של 4,500 שקל למ"ר, והקטנה ביותר ב -1,200 שקל.

למרות שהבניין מתוארך לשנת 1933

הוא נבנה בשנת 1941 והים לא זז ולא השתנה. הזול ביותר הוא בבניין בן שתי קומות שנבנה בסביבות 1948, אם כי הוא רק 580 מ"ר. השווה זאת לדירת חדר שינה אחד בת שלוש קומות שנמכרה לאחרונה תמורת 2.4 מיליון שקל. גודלו זהה לזה היקר יותר, בן 15 בלבד (הבניין מתוארך לשנת 1933), אך הים לא זז והוא רק 5,000 קלווינים.

דילוג לתוכן