תפוח להגה ברכב

הקדמה: מהו Apple Watch ומדוע הוא מושך?

אפל הציגה את Apple Watch החדש שהוא מכשיר אטרקטיבי. לשעון יש הרבה תכונות שקיימות בשעונים אחרים אבל מה שמייחד אותו מהאחרים הוא השילוב שלו עם האייפון.

ה-Apple Watch יכול לשמש למטרות רבות ושונות כמו תקשורת, מעקב אחר בריאות וכושר, מיפוי, שלט רחוק למוזיקה וכו'. הוא גם מאפשר למשתמשים לקבל הודעות והתראות מהאייפון שלהם.

Apple Watch הוא מכשיר אטרקטיבי מכיוון שהוא מציע יותר מסתם שעון. ניתן להשתמש בו למטרות רבות כגון תקשורת, מעקב אחר בריאות וכושר, מיפוי ושלט רחוק למוזיקה. השעון מאפשר למשתמשים לקבל הודעות והתראות גם מהאייפון שלהם.

Apple Watch הוא מכשיר לביש המיועד ללבישה על פרק כף היד. הוא כולל מסך מגע, והוא מסוגל לבצע ולקבל שיחות טלפון. Apple Watch יכול גם לעקוב אחר הכושר שלך, לספק הודעות ולהפעיל יישומי צד שלישי.

ל-Apple Watch Series 3 יש רדיו סלולרי מובנה המאפשר לך להשתמש בו מבלי להיות מחובר לאייפון. זה אומר שאתה יכול להשאיר את הטלפון שלך בבית ועדיין לקבל הודעות טקסט, לבצע שיחות ולהשתמש באפליקציות אחרות בשעון. הסדרה 3 מגיעה עם מעבד S3 כפול ליבה שהוא מהיר ב-70% מהדגם הקודם. חיי הסוללה שופרו גם עם עד 18 שעות של שימוש לפני צורך בטעינה מחדש.

הקדמה: מהי מכונית אפל?

אפל משקיעה במכוניות לנהיגה עצמית ומנכ"ל החברה טים קוק רמז שהחברה תפתח הגה לרכב משלהם. מדובר בפיתוח חדש בתעשיית הרכב אשר נשלטה על ידי יצרני רכב מסורתיים.
עבור מידע על תפוח הגה ותפוח להגה ברכב נא לגשת לאתר xn——wpene7bcdfomr6gzaue.co.il

אפל רוצה לשנות את הדרך שבה אנשים נוהגים במכוניות, והם עושים זאת בחדשנות וביצירתיות משלהם. החברה לא מעוניינת לייצר מכוניות אלא רוצה לעשות חווית רכב שונה ממה שראינו עד כה.

אפל עובדת על מכונית שתצויד במערכת נהיגה משלה. אפל עדיין לא אישרה את תאריך השחרור או אפילו את השם של המכונית הזו.

הסיבה העיקרית של אפל לעשות את המהלך הזה היא לעמוד בקצב של המתחרים ולהישאר במשחק. חברות אחרות כמו גוגל וטסלה כבר הוציאו מכוניות, וחבל לאפל לפספס את ההזדמנות הזו.

כיצד להתקין את Apple Watch על הגה לרכב

אפל הוציאה לאחרונה מוצר חדש, Apple Watch. זה מאוד נוח לשימוש, והוא יכול ליצור אינטראקציה עם מכשירים ואפליקציות אחרות.

מאמר זה יראה לך כיצד להתקין את Apple Watch על הגה המכונית שלך.

קודם כל, עליך להוריד את אפליקציית Apple CarPlay מ-App Store. כדאי גם לוודא שיש לך אייפון 6 או דגם חדש יותר.

שנית, עליך לחבר את האייפון שלך למקור חשמל כדי לטעון אותו תוך כדי שימוש בו עם CarPlay. שלישית, חבר את האייפון שלך ליציאת ה-USB בגב יחידת הראש של המכונית שלך כשהיא כבויה. לאחר מכן, הפעל את מתג ההצתה של המכונית שלך והמתן מספר דקות עד שהמסך יציג "CarPlay Connected". לבסוף, הפעל את Bluetooth וחבר את השעון שלך ל-CarPlay על ידי כניסה להגדרות > כללי > Bluetooth > הפעל את CarPlay

ה-Apple Watch החדש של אפל הושק, וזה הזמן לגלות כיצד להתקין את ה-Apple Watch על הגה של מכונית.

על מנת להגדיר את השעון, תזדקק לדברים הבאים:

– ה-Apple Watch

– מכונית עם הגה

– כבל Lightning (מגיע עם השעון)

– אייפון עם iOS 11 ואילך.

נוטריון אנגלית

מדריך זה מספק סקירה מקיפה של התפקיד, החובות והאחריות של נוטריון אנגלי. מטרתו היא לסייע הן לנוטריונים הנוכחיים המבקשים לעדכן את הידע שלהם והן לאנשים

קרא עוד »
דילוג לתוכן