מתי מקבלים משכורת

הקדמה: מהם היתרונות בקבלת תשלום מוקדם?

ישנם שני סוגי תשלומים שמעסיקים יכולים להציע: שכר ותשלום מקדמה. הראשון הוא סכום כסף קבוע שתקבלו מדי חודש, ואילו השני הוא סכום שתקבלו במלואו מראש. חשוב לדעת את היתרונות של שניהם לפני קבלת החלטה.

במקרה שאתה צריך מזומן עכשיו, תשלומים מראש הם האפשרות הטובה ביותר עבורך. על הסכום הזה תצטרכו לשלם מיסים, אבל זה שווה את זה אם תצטרכו לסדר את הכספים במהירות או להתחיל להשקיע במשהו.

מצד שני, אם החברה שלך מציעה משכורת עם הטבות כמו ביטוח בריאות או תוכנית פרישה, אז עדיף לך לקחת את האפשרות הזו כי היא מספקת יותר יציבות וביטחון לטווח ארוך.

היתרונות בקבלת מקדמה הם שלא תהיו חייבים בשאר החודש וזה יעזור לכם בתקציב. זה גם יכול לעזור לך לחסוך כסף ליום גשום.

כיצד לחשב את השכר שלך מראש

השכר הוא אחד הגורמים החשובים ביותר כשאתם עומדים להתחיל עבודה חדשה. אבל, לא תמיד קל לדעת מה השכר לתפקיד מסוים בחברה.

ישנן דרכים רבות ושונות לחישוב המשכורת שלך ואנו נעבור על כמה מהן להלן.

משכורת היא אמצעי תשלום ממעסיק לעובד, אשר לרוב מבוסס על מספר שעות העבודה או רמת המיומנות והאחריות. השכר משולם בדרך כלל בפרקי זמן קבועים, כגון שבועי, חודשי או שנתי.
למידע מורחב אודות מתי מקבלים משכורת מומלץ לגלוש לאתר employment-law.co.il

הדרך הנפוצה ביותר לחישוב השכר היא על ידי חלוקתו במספר השעות בשנה. זה ייתן לך את התעריף השעתי שלך. לאחר מכן תוכל להכפיל את המספר הזה בשעות שלך בשבוע כדי לגלות כמה אתה מרוויח בשבוע. אם אתה רוצה לדעת כמה אתה מרוויח ביום, חלק את הסכום ב-7 ימים ו-24 שעות ביממה.

הזמנים הטובים ביותר לבקש תוספת שכר מאנשי משאבי אנוש ומה חושבים אנשי מקצוע בתחום משאבי אנוש על העניין

ישנם שיקולים רבים בכל הנוגע לתזמון העלאת שכר. עליך לשקול את המצב הפיננסי של החברה שלך, את ביצועי העבודה שלך ואת תעריפי השוק הנוכחיים עבור אנשים בתפקידך.

אם אתה בחברה כבר זמן רב והיו לך ביקורות מעולות, ייתכן שתוכל לבקש העלאת שכר בכל עת. אם אתה חדש בחברה או אם קיבלת ביקורות על ביצועים נמוכים, אולי עדיף להמתין עד שתהיה פתיחה בצוות המנהיגות או עד שיהיו שינויים אחרים בהנהלה לפני שתבקשו.

תוספת שכר היא פרס על העבודה הקשה והמסירות שלך. זו דרך לומר לך שהחברה מעריכה את מה שאתה עושה עבורה.

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון לפני שמבקשים העלאת שכר, אך החשוב שבהם הוא התזמון. יש אנשים שחושבים שעדיף לבקש העלאה בינואר, אז בדרך כלל בודקים ומתוקצבים המשכורות, בעוד שאחרים אומרים שעדיף להמתין עד ספטמבר או אוקטובר, אז התקציבים נקבעו ויש יותר כסף פנוי.

האמת היא שהזמן הטוב ביותר לבקש תוספת שכר תלוי במצבכם.

יש אנשי מקצוע מתחום משאבי אנוש שחושבים שזה לא משנה מתי מבקשים הגדלה כי תמיד יהיו מגבלות תקציביות; עם זאת, אחרים מאמינים שזה יהיה

דילוג לתוכן