מזון לכלבים ולחתולים

הנה מה שאתה צריך לדעת על אוכל לכלבים והאם זה בטוח לכלבים לאכול אוכל לחתולים. למרות שרוב הכלבים אוהבים אוכל לחתולים, יש כמה סיבות מדוע חתולים אוכלים אותו וכלבים אוכלים אוכל לכלבים, וחלקם קשורים לחתולים בעלי צרכים שונים מכלבים, כמו טורפים וכל אוכלי כלבים. ההיצע המופחת של מה שנראה לנו טעים מסביר מדוע אוכל לכלבים נוטה למשוך חתולים באותה מידה כמו כלבים.

מזון לחתולים הוא הטוב ביותר עבור גורים, עם זאת, מכיוון שהם יכולים לאכול כמעט הכל ועדיין לשמור אותו בבטן במשך מספר ימים או אפילו שבועות.

אם לכלב שלך יש סיכוי להתגנב ולתפוס כמה ביסים, השאר את אוכל החתול לפניך בצלחת קטנה. כלב בטוח מתחפר בארוחת הערב ומפחיד את החתולים, ואילו קערה קטנה יותר מאפשרת להם לצוף טוב יותר מעליו.

אינך צריך להיכנס לפאניקה אם הכלב שוכח את המזון לחתולים

אבל אתה לא צריך להקל עליו או אותה. אם אתה רוצה שלכלבים שלך יהיו בעיות בריאותיות חמורות לטווח הארוך או אם אתה לא רוצה שלחתלתולים יהיה חסר תזונתי, עליך לעצור מחבר הכלב שלך מלגנוב את אוכל החתול שלך.

עם זאת

אם יש לך שאלות, אנא פנה לווטרינר או לדיאטנית לקבלת מידע על כמות המזון המסחרי לחתולים. איזה סכום זה יכול להיות לכלב שלך. למרות שזה יכול להיות קשה להרחיק כלב ממזון לחתולים לאחר שהוא פיתח לו טעם, רוב המוצרים והפתרונות הנ"ל יביאו הצלחה מסוימת. זה דורש הדרכה עדינה ועקבית ושינוי בשגרה, אבל אין לי ספק שאתה יכול לעזור לכלבים שלך להפסיק לאכול מזון לחתולים.

כל מי שתהה אי פעם על ההבחנה בין מזון לחתולים לכלבים ילמד בדיוק מה יש במזון לכלבים וחתולים וכיצד פרופילי תזונה מסוימים תורמים לבריאותו ולרווחתו של בעל חיים

ביקשתי מד"ר לסלי, הווטרינר הביתי שלנו, לשפוך מעט אור מדוע דיאטות "טורפים אינן זהות ומדוע אוכל לא ניתן להעביר מזון לכלבים או לחתולים למינים השונים.

זה נכון במיוחד לבעלי הבית

המשתמשים במזון לחתולים כפינוק לכלב שלהם ולא שמים לב אם הכלבים שלהם נצמדים לקערת המזון הנכונה. למרות שמזון רב לכלבים יכול להכיל ויטמין A נוסף, הוא מתוכנן לספק את הכמות שחתול זקוק לו חיים של בריאות אופטימלית. אם החתול שלך לא מסוגל לספוג את כל אבות המזון במזון הכלב שלך, לא תוכל להתמודד עם אותה רמה של ויטמינים, מינרלים וחומרים מזינים חשובים אחרים כמו כלב.
למידע נוסף על מזון לכלבים ולחתולים וחנות חיות חי בר מומלץ לגלוש לאתר hai-bar.co.il

זה יהיה דורשים התאמה לשגרת ההאכלה הרגילה שלך

אך ניתן לפתור את הבעיה על ידי אילוף כלבך להתעלם מארוחת החתול או על ידי משיכת ההזדמנות לחלוטין. הפיתרון הטוב ביותר הוא הצגת מזון לחתולים לאחר שהכלב יודע שאתה הולך, וחזור זה עד שהוא יכול להתעלם ממנו בהצלחה. זה לא ללכת פיתרון od, מכיוון שהוא לא יכול לראות את זה מהדלת, אז זה ידרוש התאמה מסוימת.

הקימו עט וסגרו את הדלת

כדי למנוע מהכלב לקבל מזון לחתולים, ופקחו על ההאכלה כדי לוודא שהוא אוכל את האוכל שלו. בדרך זו תוכלו להכניס את החתול לדיאטה במקביל ולמנוע מכלבכם לאכול מזון לחתולים. אני ממליץ להוסיף מזון אחר לחיות מחמד לתזונה של חיית המחמד שלך, אך עליך לעשות כל שביכולתך כדי להאכיל אותו ככל האפשר, גם אם הוא או היא אוכלים בובות חתול. אתה צריך גם לפקח על האכלה שלך מקרוב ולוודא שחיות המחמד שלך אוכלות את האוכל שלהן.

מזון לחתולים

הוא אלטרנטיבה אידיאלית למזון כלבים רבים למי שנלחם בסרטן או שחווה עלייה בלחץ הדם, מחלות לב או בעיות בריאותיות אחרות, אך הוא אינו תחליף למזון כלבים אם הכלב שלך בסדר או מעדיף את זה. אפילו צריכה מזדמנת של מזון לחתולים יכולה להיות בעייתית, מכיוון שישנן סיבות בסיסיות לכך שעודף חלבון ושומן אינם אידיאליים. אומרים שלכלב יש "מעי ברזל", אך צריכת מזון לחתולים לטווח הארוך עלולה לגרום לבעיות מכיוון שהוא מאוזן מבחינת סיבים, תכולת חלבון וחומרים מזינים מסוימים.

לכן חשוב לשלב אוכל רטוב בארוחה המאוזנת של החתול לאורך כל היום ולא להסתמך אך ורק על מזון יבש

מאכילים אוטומטיים לכלבים וחתולים הופכים את הטיפול בחיית המחמד שלכם לנוחה וללא מאמץ – ללא תשלום ויכולים לשלוט בגודל המנה. היתרון הגדול ביותר של אוכל זה הוא שהמנה יכולה להיות קטנה מאוד, מה שמקל על הכלב להתגנב ולקבל טעימה ממה שהחתול אוכל. זה בהחלט רעיון טוב להרחיק מזון לחתולים מהגור שלך במהלך התקופה החגיגית, מכיוון שחלק ממזונות החג הנפוצים רעילים לכלבים ואין צורך לוודא שהאוכל מלא בכל הדברים הטובים.

נוטריון אנגלית

מדריך זה מספק סקירה מקיפה של התפקיד, החובות והאחריות של נוטריון אנגלי. מטרתו היא לסייע הן לנוטריונים הנוכחיים המבקשים לעדכן את הידע שלהם והן לאנשים

קרא עוד »
דילוג לתוכן