מה זה מנעולן ביומטרי ?

אם מנעול הדלת אינו מזהה את טביעת האצבע של האדם המנסה להשיג גישה לבניין או לדירה שלך, תימנע מהם גישה. אם טביעת האצבע תואמת את מערכת נעילת טביעות האצבע הביומטריות, האדם לא ייכנס. מנעול הדלת אינו מזהה את טביעות האצבע של האדם המנסה להשיג גישה לבית או לעסק שלך, והאדם מנוע מכניסה לתקופה זו.
למידע נוסף בתחום של מה זה מנעולן ביומטרי ? ומנעולן בפריסה ארצית יש לבדוק כאן: orlock.co.il

במקרה של בית או חנות שבהם יש לבעלים גישה למתחם, מנעולים ביומטריים מצוידים במפתחות מסורתיים, מנעולים וכריות מספרים כדי לסייע במצבים מסוימים.

נעילת טביעת אצבע

היא מערכת שמערכת מתוכנת לזהות את טביעת האצבע של אדם ספציפי. בעוד שכל טביעת אצבע אנושית היא ייחודית, מנעולי טביעות אצבע ביומטריות מספקים גישה לאדם עם טביעת האצבע הנכונה. לנעילות ביומטריות יכול להיות גם כניסת מפתח מכני באמצעות קורא טביעות אצבע, אך אחרת הדבר עלול להוות סיכון ביטחוני.

במסגרת ביומטריה אופטית

מערכות נעילת טביעות אצבע מאפשרות שימוש בקוד מקלדת, סריקת טביעות אצבע או מקש רגיל להיכנס לבניין בשעת חירום, כגון הפסקת חשמל. ניתן להפעיל נעילת טביעת אצבע באמצעות סורק תרמי או אופטי, קוד PIN ביומטרי או שילוב של שניהם כדי לפתוח את מערכת הכניסה ללא מפתח. מערכות נעילת טביעות אצבע מסתמכות על קריאות סורקים אופטיים או תרמיים כדי להעריך ולאחסן אנשים, להשתמש במתחם בבניין ולהגן מפני גישה לא רצויה או בלתי מורשית, מה שהופך אותן להשלמה מצוינת למעבדות מחקר, חדרי שרתים וחברות IT גדולות.

כמובן

מנעולים ביומטריים מאפשרים לאנשים להשתמש בסורק טביעות אצבע כדי לקבל גישה לביתם או לעסקם ובכך למנוע מאחרים לפרוץ פנימה. עם זאת, האנשים היחידים שיכולים לגשת למנעול ביומטרי הם אלה שקיבלו גישה באצבע קצרה או קצוצה (אין אפשרות לאבד את המפתח), או כאלו שמצוין שיש להם גישה.

מנעולים ביומטריים מאפשרים למשתמשים לפתוח ולנעול את דלתות בתיהם ועסקיהם מבלי למצוא זוג מפתחות בכיסם או מפתח המפתח או החלקה דרך הדלת

הם מבטלים את הצורך במפתחות פיזיים או בכרטיסי מפתחות ומציעים רמת אבטחה גבוהה יותר מאדם בעל אותם מאפיינים ביומטריים. בעוד שנכס מגורים נראה שהאיטי ביותר לעבור ממערכות נעילת מפתחות מכניות למערכות גישה אלקטרוניות, נראה כי מפעלים מסחריים הם חוד החנית במעבר ממערכות נעילה אלקטרומגנטיות למערכות התקנים ביומטריות.

זה אולי נראה מסובך

אך מערכות אבטחה ביומטריות מציעות למשתמשים רמת נוחות גבוהה יותר ממערכות בקרת כניסה אחרות. לדוגמה, מנעול ביומטרי למשתמשים ביתיים דורש סוללה פועלת, והסוללה יכולה להיגמר ללא ידיעתך, וכתוצאה מכך חוסר יכולת להשתמש במנעול. בנוסף, מנעולים ביומטריים יכולים לאחסן טביעות אצבע מרובות, שניתן לתכנת אותן בקלות אם צריך להוסיף או למחוק משתמשים.

רצוי להשתמש במערכת הנעילה והמפתחות הקלאסית המקבילה שלך

הניתנת לתיקון או החלפה על ידי מנעולן מומחה. אם אתה רוצה לחבר את אינטרקום או מערכת ניטור התקשורת שלך עם המנעול הביומטרי החדש שלך, עליך במקום זאת להסתמך על הכישורים המתקדמים והידע של מנעולן מקצועי.

השקעה במנעול ביומטרי בעל אבטחה גבוהה מציעה לך הגנה מיטבית

בעזרת לוקר ניתן לשלב מערכות גישה ביומטריות בפתרונות אבטחה נוספים. גלה את יתרונות האבטחה של מנעולי העסק הביומטרי שלך, המכונה גם Smart Locks, הניתן לביטול נעילה באמצעות טביעת אצבע או מספר זיהוי אישי.

אם הבית או העסק שלך ממוקם באזור הידוע בשיעורי הפשיעה הגבוהים שלו

כדאי לשקול לשפר את האבטחה סביבך אם תתקין או התקנת מנעול טביעת אצבע ביומטרי. קל יותר להתקין מנעולים ביומטריים מאשר מערכות אבטחה, אך עדיין יש להתקין מערכות אבטחה כדי לנצל את מלוא היתרונות. בין אם אתה משתמש במנעול בורג קלאסי במשרד או בבית, או אם אתה מתכנן לשדרג את מערכת האבטחה שלך, פתרונות ביומטרים הם אחת החלופות האמינות ביותר שאתה יכול לשקול.

מערכת ביומטרית

היא פלטפורמת זיהוי מתוחכמת המספקת גישה לדלתות שונות באמצעות טכנולוגיות טביעת אצבע, קשתית העין וזיהוי פנים. חברת Gator Locksmith Services LLC מתקינה מנעולי דלתות ביומטריות בטכנולוגיית זיהוי מרובת ליבות. המערכות הביומטריות שלנו הן פלטפורמת הרשאה חזקה המאפשרת גישה לדלתות השונות באמצעות טכנולוגיית טביעת אצבע, רשתית או זיהוי פנים.

פרגון אבטחה יכולה לסייע במערכת בקרת גישה ואבטחה ביומטרית לבית או בבניין שלך. הגן על אבטחת העסק או הנכס שלך באמצעות מערכת גישה ביומטרית חדישה (BAC) המותקנת ומתוחזקת על ידי צ'מפיון לוק אנד ספאף, מומחה מבוסס סן אנטוניו.

מערכות בקרת הגישה הביומטריות המתקדמות והמתקדמות ביותר של שירותי מפתח בשוק משמשות למעקב וניטור של קבוצות אנשים

לא של אנשים. בעיקרו של דבר, מערכת אבטחה ביומטרית היא מערכת המזהה אנשים המבוססים על תכונות ביולוגיות כגון טביעות אצבע או סריקות רשתית.

מנעולים ביומטריים ופתרונות אבטחה דומים אחרים המבוססים על זיהוי טביעות אצבע מתגלים כמכשיר אמיתי

מוחשי ושימושי שיותר ויותר תעשיות מתחילות להשתמש בו. אם אתה רוצה ללמוד עוד על מערכות נעילת דלתות ביומטריות וכיצד הן יכולות להועיל לעסק שלך או לבית, השורות הבאות יסייעו לך להכיר אותן. שירותי המפתח של היום יודעים לצייד מנעולי דלתות ושרתי בקרת כניסה עם תוכנות מתאימות, אפליקציות, מאגרי מידע, טביעות אצבע, סורקי רשתית וקוראים.

דילוג לתוכן