מה זה גירעון קלורי?

מהו גירעון קלורי?

גירעון קלורי הוא כמות הקלוריות שאדם צורך ביום שהיא פחותה ממספר הקלוריות שהאדם שורף.

גירעון קלורי הכרחי כדי לרדת במשקל, וניתן לעשות זאת על ידי הפחתת צריכת הקלוריות או הגברת הפעילות הגופנית.

המטרה של גירעון קלורי היא ליצור חוסר איזון אנרגטי, שבו יש יותר קלוריות שנשרפות מאשר צורכות.
למידע נוסף בנושא של מה זה גירעון קלורי? באפשרותך לבקר ב- thebodyfitgymbuddy.com

גירעון קלורי הוא מצב בו מספר הקלוריות הנצרכות קטן ממספר הקלוריות הנשרפות.

זה מביא לירידה במשקל, ויכול להתרחש על ידי אכילת פחות מזון, או פעילות גופנית יותר.

החשיבות של הכרת הגירעון הקלורי שלך

גירעון קלורי הוא מספר הקלוריות שאדם צורך פחות מהאנרגיה שלו. זוהי דרך לרדת במשקל על ידי שריפת יותר קלוריות ממה שאתה מכניס.

מאמר זה יבדוק מהו גירעון קלורי, מדוע הוא חשוב וכיצד לחשב את הגירעון שלך.

גירעון קלורי הוא ההבדל בין מספר הקלוריות שאתה צורך למספר הקלוריות שאתה שורף. זהו גורם מרכזי בירידה במשקל, שכן ניתן לרדת במשקל על ידי אכילה פחותה ופעילות גופנית יותר, אך הרבה יותר קשה לרדת במשקל על ידי פעילות גופנית יותר מבלי לשנות את התזונה.

גירעון קלורי יכול לעזור בירידה במשקל בשתי דרכים:

1) זה יכול להפחית רעב. כאשר אתה נמצא בגירעון קלורי, הגוף שלך יפיק פחות הורמוני רעב, מה שמפחית את תחושות הרעב. 2) זה יכול להגדיל את הוצאת האנרגיה. כאשר הגוף שלך שורף יותר קלוריות ממה שהוא קולט מהמזון, הוא צריך למצוא מקורות אנרגיה אחרים עבור התהליכים שלו ולעיתים זה אומר שריפת מאגרי שומן במקום פחמימות או חלבון.

כיצד לחשב את הגירעון הקלורי היומי שלך?

גירעון קלורי הוא מאזן האנרגיה בין מה שאנו צורכים לבין מה שאנו מוציאים.

גירעון קלורי הוא ההבדל בין מספר הקלוריות הנצרכות למספר הקלוריות הנצרכות. גירעון קלורי יכול להיות חיובי או שלילי. גירעון קלורי חיובי אומר שצרך יותר ממה שהוציא, מה שיגרום לירידה במשקל לאורך זמן. גירעון קלורי שלילי פירושו שהוציא יותר ממה שצרך, מה שיגרום לעלייה במשקל לאורך זמן.

כדי לחשב את הגירעון הקלורי היומי שלך, אתה צריך לדעת שני דברים: כמה קלוריות אתה שורף ביום וכמה קלוריות אתה צורך ביום. כדי לגלות כמה קלוריות אתה שורף ביום, השתמש במחשבון הקלוריות שלנו – הוא ייתן לך הערכה גסה של צרכי הקלוריות היומי שלך על סמך הגיל, הגובה, המשקל ורמת הפעילות שלך (הוא לא לוקח בחשבון את המין שלך). כדי לגלות כמה קלוריות אתה צורך ביום, השתמש במחשבון הקלוריות הזה כדי להזין את כל המידע התזונתי שלך

צריכת קלוריות והוצאה היא גורם מפתח בירידה במשקל. גירעון קלורי הוא כמות הקלוריות שאתה צריך לצרוך פחות ממה שהגוף שלך צריך כדי לשמור על המשקל הנוכחי שלו.

ניתן לחשב גירעון קלורי לפי הנוסחה הבאה:

צריכת קלוריות יומית משוערת – הוצאה קלורית יומית משוערת = גירעון קלורי יומי

לדוגמה, אם צריכת הקלוריות היומית המשוערת שלך היא 2500 קלוריות וההוצאה היומית המשוערת שלך היא 2000 קלוריות, אז יש לך גירעון של 500 קלוריות.

דילוג לתוכן