כמה עולה הלוואות עד 5000

CNBC בחרה וניתחה מאות הלוואות אישיות בארה"ב המוצעות על ידי בנקים מקוונים ולבני מרגמה כדי לקבוע אילו הלוואות אישיות הן הטובות ביותר בכדי לענות על מגוון צרכי המימון, כולל אגודות אשראי גדולות המצוידות בדמי הפעלה ורישום, ריביות קבועות (אפריל) והלוואות ותנאים גמישים. אף אחד מהמלווים ברשימת "מיטב המיטב" אינו גובה מהלווים עמלה מראש לעיבוד ההלוואה שלך. חלק מהמלווים אינם גובים דמי יציאה או רישום בגין אחת מההלוואות המפורטות להלן.

לדוגמא

הלוואות פדרליות לסטודנטים מציעות אפשרויות החזר רבות יותר, אך גובות עמלות נוספות שהלוואות פרטיות רבות אינן עושות. עמלת ייסוד הינה עמלה חד פעמית המתווספת להלוואה כאשר היא מושאלת. הלוואות סטודנטים פרטיות בדרך כלל אינן צריכות לשלם שכר לימוד, הלוואות פדרליות כן.

עבור הלוואות פדרליות להורים לסטודנטים לתארים מתקדמים

דמי ההתחלה הם 4 אחוזים מסכום ההלוואה. אז עבור הלוואה של 4,000 $, אתה חייב 40 $ נוספים עבור דמי ייצור של 1 אחוז ו -120 $ עבור דמי ייצור של 4 אחוזים. בגלל דמי המקור עבור הלוואות פדרליות לסטודנטים, אתה יכול להשתמש במחשבון החזר או במחשבון כדי לחשב את עלות ההלוואות.

תוכנית ההחזר המוגדרת כברירת מחדל מעניקה ללווים 10 שנים להחזיר את הלוואות הסטודנטים שלהם

השתמש במחשבון הלוואות הסטודנטים שלנו כדי לחשב את תשלומי ההלוואה החודשית ואת הסכום הכולל של הלוואת הסטודנטים שלך. שיעורי הריבית הם מה שהמלווים גובים כדי ללוות כסף, והם מגיעים מהלוואות סטודנטים פדרליות ופרטיות.

על פי תוכנית החזר רגילה

סכום התשלום החודשי המדויק ישתנה בהתאם לאשראי שתוציא. כלל אצבע טוב הוא שהשיעור החודשי שאתה מצפה מהמלווה שלך הוא 1% מיתרת ההלוואה לאחר ההחזר. אם אתה מעוניין בשיעור חודשי נמוך יותר אך העלות גבוהה יותר בגלל הריבית ששולמה, בחר בתקופת פירעון ארוכה יותר.
למידע מורחב בנושא של לחשב את עלות ההלוואות עד 5000 וכמה עולה הלוואות עד 5000 מומלץ לגלוש לאתר loan4u.co.il

מחשבון ההלוואות האישי שלנו יכול לעזור לכם לראות כיצד ייראו התשלומים החודשיים וההוצאות הכוללות שלכם במהלך תקופת ההלוואה

התשלומים החודשיים מחושבים באמצעות סכום ההלוואה, שיעור הריבית ותקופת ההלוואה. לאחר הזנת המידע לעיל, תוכל לראות את התשלומים החודשיים המשוערים שלך, את סך הריבית ששולמה ואת העלות הכוללת של ההלוואה שלך.

ההחזר או הפחתת ההלוואה לאורך זמן מחושבים על ידי הפחתת סכום הקרן מהתשלום החודשי מיתרת ההלוואה שלך

לאורך זמן, עיקר התשלום החודשי מקטין את יתרת ההלוואה וכתוצאה מכך יתרה של 0 $ בסוף תקופת ההלוואה. אם לא תחזירו את ההלוואה שלדברי הלשכה להגנה פיננסית היא כי 80% מההלוואות ליום המשכורת לא יוחזרו תוך שבועיים, הריבית תיזנק ל -5.21% ותמשיך לעלות לאורך זמן אם לא תוכלו להחזיר את החוב. .

לעומת שיעורי הריבית להלוואות לילה אחד, כרטיסי אשראי (15% -30%), תוכניות לניהול חוב (8% -10%), הלוואות אישיות (14% -35%) והלוואות מקוונות (10% -35%) הם שיעורי הריבית הממוצעים לאופציות חלופיות.

מחקר של הפדרל ריזרב של סנט לואיס מראה כי למעלה מ- 12 מיליון אמריקאים, בעיקר צרכנים עניים ללא גישה לכרטיסי אשראי או הלוואות בנקאיות, פונים למלווים ליום המשכורת בכדי לפתור בעיות פיננסיות לטווח קצר.

הלוואה אישית יכולה להיות הכרטיס שלך לתשלום חוב בכרטיס אשראי בריבית גבוהה או להסדיר שטר גדול

גורם ההישגיות האמיתי של הלוואה אישית הוא שיעור הריבית וזמן התשלום שלה. המשמעות של הלוואה בריבית נמוכה היא שאתה מקבל תשלומים חודשיים הגבוהים ממה שאתה יכול להרשות לעצמך.

מאפיין ייחודי נוסף בהלוואות SoFi

הוא שאתה יכול לבחור אם להשתמש באפריל משתנה או קבוע. רוב ההלוואות האישיות האחרות מגיעות עם שיעורי ריבית קבועים. הלוואות אישיות בשיעורים משתנים עשויות לעלות לאורך זמן. שיעור משתנה יכול לעלות או לרדת במהלך תקופת ההלוואה שלך, מה שאומר שתוכל להקטין את אפריל בעתיד, אך חשוב לזכור שגם אפריל יכול לעלות.

שיעור קבוע מבטיח לך את אותו שיעור חודשי לתקופת ההלוואה

מה שמקל על תכנון ההחזר. עבור הלוואת כותרת, דמי המימון החודשיים הממוצעים הם 2.5%, המקביל לאפריל של 3.00%. חשוב לבדוק את הצעת ההלוואה האישית כדי לוודא שאתה מבין מה קורה עם אפריל, המשקף את עלות ההלוואה שלך. אפריל משקף את הריבית המוצעת לך ואת דמי ההקמה.

אחוז הריבית השנתית על הלוואות ליום המשכורת מחושב על ידי חלוקת הריבית המשולמת בסכום ההלוואה

הכפלת 3.65%, ולאחר מכן משך תקופת ההחזר ומכפלת אותה ב 100. כפי שאתה יכול לראות , יתרה משוערת של הלוואות אישיות בתחילת השנה ובסיומה היא הריבית המשולמת מדי שנה. זה כולל את הסכום הכולל שתחזיר במהלך תקופת ההלוואה, כולל ההון (הסכום הראשוני שלווית) בתוספת כל הריבית.

עבור הלוואה בסך 10,000 דולר

תקופת פירעון לשלוש שנים, ריבית של 7.99%, דמי ייצור של 3.50% ו- אפריל 11.51%, הלווה יקבל 9,650 דולר בעת מימון ההלוואה וישלם 36 תשלומים חודשיים של 31,332 דולר. . בהנחה שתשלומים דייקניים, עמידה מלאה בתנאי האשראי, וחוזה עם תוכנית הנחות רשומה, כולל אפריל וריבית לאורך תקופת ההלוואה, ישלם הלווה סך של 11,287,943 דולר. להלן תגלו כמה תעלה לכם הלוואה לאורך תקופת החזר הריבית.

החל מ- 12 במרץ 2019

אף אחד מהמלווים בפלטפורמה שלנו לא ידרוש מקדמה או מקדמה. תכונות אלה הופכות הלוואות אישיות לאופציה טובה עבור מגוון רחב של תקופות שימוש. איגודי אשראי מציעים ריביות נמוכות יותר מאשר בנקים ומלווים אחרים, ואיגודי אשראי פדרליים מציעים גם הלוואות ליום המשכורת והלוואות חלופיות (PAL) והלוואות קטנות. החוק מגביל את אפריל ל -36% בסוגים רבים של הלוואות, כולל הלוואות ליום המשכורת, הלוואות לרכב, הלוואות אישיות וכרטיסי אשראי. ההגדרה מקלה על החזר הלוואות לסטודנטים. החוק גם מחייב את המלווים למסור מידע על זכויותיך ועלות ההלוואה. מדריך זה מדריך אותך ביסודות תוכניות החזר הלוואת הסטודנטים, תנאי ההחזר וחישוב התשלומים החודשיים עבור הלוואות הסטודנטים שלך. התשלום החודשי שלך שווה לסכום הכולל שאתה משלם עבור הלוואות סטודנטים, הון וריבית. כמה זמן לוקח להחזר הלוואת סטודנטים לחלוטין תלוי בסוג ההלוואה, גובה האשראי, שיעור הריבית, תוכנית ההחזר שבחרו הלווים ושימוש בדחייה או הקלה. ובכל זאת, רוב הלווים לא יזדקקו ליותר מ -16 עד 19 שנים כדי להחזיר את הלוואות הסטודנטים הפדרליות שלהם באופן מלא.

דילוג לתוכן