יתרונות וחסרונות של אוסמוזה הפוכה

היום אנו מכריזים על פרסום מחקר חדש על היתרונות של אוסמוזה הפוכה לאיכות ובריאות המים. המשך לקרוא כדי להבין טוב יותר מה זה באמת, איך זה משפיע על איכות המים וכיצד אתה יכול להשפיע על בריאות גופך! היום אנו מציגים מחקר על היתרונות והחסרונות של טיפול אוסמוטי הפוך לאיכות ובריאות המים.

R, המכונה גם RO, היא שיטת סינון המשתמשת בהסרת מולקולות ויונים מתמיסה ספציפית. אוסמוזה הפוכה (RO) היא תהליך טיהור מים בו משתמשים בקרום חדיר חלקית.

יחידות RO (יחידות RO) משמשות במטהרי מים ומורידות את ה- pH של המים על ידי מיצוי של 99% מהתמיסה הכוללת של מוצקים

מה שמקנה לכם את הקרוב ביותר למים טהורים. יחידות RO אינן יכולות לבחור אילו דברים להסיר או להשאיר במים. הם יסירו מים או מעט ככל האפשר, או שיסירו את המים הטהורים ביותר שיש להם במים שלהם.

באופן כללי, מדריך ההוראות למסנני מים באוסמוזה הפוכה יגיד לך באיזו תדירות אתה צריך להחליף את מחסנית המסנן ואת הממברנה החדירה למחצה. אם אתה עדיין לא יודע מה לעשות, קרא את ההוראות שלנו לשינוי המסנן האוסמוטי ההפוך שלך.

אם אתה רוצה לחסוך כסף

להגן על הסביבה ולהבטיח שהמים שלך נקיים מרעלים וכימיקלים, אז היתרונות של אוסמוזה הפוכה הם בדיוק מה שאתה מחפש. כפי שאתה יכול לראות, למרות שלא מדובר במערכת מושלמת, זוהי אפשרות מצוינת להבטיח לך ולמשפחתך תמיד מים נקיים, טעימים ושתים. אם אתה קונה מערכת סינון מים אוסמוטית הפוכה לביתך או לעסק שלך, זה יכול להיות יתרון גדול עבורך. זה ללא כימיה, אז גם אם זה לא מושלם, חסוך מעצמך ומשפחתך טונות של כסף ומים איכותיים על ידי אספקת מים מסוננים נקיים!

הדבר היחיד שאתה צריך לעשות מבחינת תחזוקה הוא להחליף אותו באופן קבוע, וזהו. היכולת לסנן כל משקעים במים שלך לפני שהם נכנסים למערכת שתיית האוסמוזה ההפוכה שלך זה תמיד רעיון טוב וגם יסייע בהגנה על שאר ביתך.

פילטר מים אוסמוזה הפוכה יכול לעזור לך להיות אמון באיכות המים בהם אתה משתמש

יתרון נוסף של O-Smosis עבור המים שלך הוא שאתה יכול להתקין מערכת סינון OSMosis הפוכה מתחת לכיור שלך. פילטר מים אוסמוטי הפוך יכול לעזור לכם להיות בטוחים כי משתמשים במים באיכות גבוהה. אם סינון המים המקומי שלך עומד בהנחיות ותקנים מסוימים, מערכת הסמוזה ההפוכה שלך יכולה לעזור לך להבטיח שהמים שלך יהיו האיכותיים ביותר שיכולים להיות, וזאת האיכות הגבוהה ביותר שתרצה להבטיח.

יחידת אוסמוזה הפוכה אינה מסנן מים של נקודת כניסה (POE) המטפל במים נכנסים

חסרון אחד של מערכת O – smosis הפוכה הוא שלוקח יותר מדי זמן לסנן את המים, במיוחד בהשוואה למערכת סינון מים לבתים שלמים. חסרון נוסף של מערכות הפוכות-סמוטיות הפוך הוא שלוקח יותר מדי זמן לסנן את המים, במיוחד בהשוואה לכל מערכות סינון המים הביתיות.
עבור עוד פרטים נוספים אודות מערכת אוסמוזה הפוכה לבית עליך לגלוש לאתר mey-tuvim.co.il

זה מאט את זרימת המים

ולכן במערכת מסנני אוסמוזה הפוכה יש מיכל מים בו מאוחסנים בנוחות המים המסוננים. אם המטרה העיקרית של שימוש במערכת מי שתייה הפוכה או סמוסית היא סילוק מזהמים לא רצויים מהמים, המסננים המעורבים בהפרדת המזהמים עלולים להיסתם לאורך זמן ולאפשר למים לעבור ולעתים אף להיסתם. מסיבה זו פיתחנו גם ממברנות חדירות למחצה עם תמיכה באוסמוזה הפוכה כדי להפחית את סתימת מסנני המים ואת זרימת המים הכוללת דרך המערכת. אם אתה לא מתחזק את המערכת כולה כמו שצריך או מחליף מסנני מים וממברנות חדירות למחצה, אתה יכול להיסתם.

אחד החסרונות שספקנים לגבי אוסמוזה הפוכה יכולים להצביע עליהם

הוא שאפשר לסנן חלק מהמינרלים הללו ממערכת האוסמוזה ההפוכה שלך, למרות שהם בעלי ערך לבריאותה. מכיוון שתהליך הבלאי מוציא מינרלים ממי השתייה שלך, אין זה סביר מאוד שישפיעו על בריאותך לאורך זמן, הקפד להשתמש בהם בכלל.

תהליך האוסמוזה ההפוכה אינו הופך את המים שלך לבריאים בשום צורה שהיא

ויתרונות הניקיון יכולים להגן עליך מפני רבים מהמים המכילים זיהומים. מצד אחד, ניתן להסיר זיהומים שמשאירים אחריהם מים מטוהרים יותר. לפרטים מלאים כיצד לעשות זאת, עיין במאמרנו "כיצד להחליף מינרלים במים המסוננים האוסמוטיים ההפוכים שלך." החדשות הטובות הן שסינון מים דרך ה- O-smosis ההפוך מבטיח שהם נקיים מרעלים מזיקים ובטוחים לשתייה.

נכתב בשיתוף חברת מי טובים מערכות טיהור מים.

דילוג לתוכן