התקנת מנעול עליון בדלת

כדי לאשר זאת, החלק את הבורג מימין למעלה לחור הנעילה והביא את לוחית הפנים סמוך לקצה הדלת (בהנחה שיש לך חריץ).

שחרר את הברגים המחברים את מנעול הדלת ומשוך את המנעול מהחור הגדול בעזרת מברג פיליפס

יישר את ברגי הגליל שבבורג עם לוחית הכפתורים הקדמית בחזית הדלת. הקפד לא להסיר אף אחד מהברגים, שכן המנעול מתהדק בחלק הפנימי של דלת הכניסה שלך על ידי השחלת גליל השמשה דרך הברגים.

התקן את הבורג על הדלת על ידי הידוק קצה הבורג הארוך

  1. שלח את הבורג המת דרך הדלת בעזרת תבנית, הצמד סמן לצידו של עמוד הדלת והרחיב את הסמן לאמצע, ולאחר מכן קודח שקע עמוק מספיק כדי שהצלחת תתאים לדלת. קדחו חור קצה, הניחו בורג בקצה החור, הברגו אותו בקצה הדלת, הברגו יחד את מנגנון הבריח, קדחו חור בריח מת לתוך הפקק והברגו את לוחות הסגירה. כמובן בעזרתו של מנעולן בנתניה

השתמש במקדח בצד הדלת כדי לקדוח חור לבורג. לקדוח חור עם מקדחה 7-8 בצד שבו יהיה הבריח המת. השתמש במסור חור כדי לחתוך את סיבוב הבורג כדי להגיע לצד השני של הדלת.

קדוח חור בריח במרכז קצה הדלת בערך 1 אינץ '. לאחר חיבור החור 2-1 / 8 ", בדוק אם למקדח שלך יש סימן כתובת לדלת הכניסה.

מקם את תבנית הנייר לאורך שפת הדלת וסמן את מרכז החור המצביע על קצה

סמנו את הדלת על ידי סימון בעזרת תבנית סרט מקדחה בחלק הפנימי של הדלת כך שהעץ על הדלת יהיה משופע וזרקו את כל הממדים שהייתם משתמשים מבחוץ. התאימו את החור שבשמשה לחור. קידחת בקצה הדלת הקדמית.

הנח אותה על הדלת וודא כי החור לתפס נמצא במרחק של כ -6 אינץ 'מידית הדלת

מקם את תבנית הסגירה החדשה עם הוראות הקידוח המצורפות למנעולים החדשים שלך על פיסת עץ בעובי 1/2 ס"מ או דיקט (לפחות 6 x 8 אינץ ') כך שהיא תפנה לדלת. הסר את הסרגל המת מהאריזה, קח את הוראות ההפעלה והתבנית וסמן את החור בדלת שלך.
בכדי לקרוא עוד מידע אודות התקנת מנעול כספת עליון בדלת והתקנת מנעול עליון בדלת יש להעיף מבט ב- eyalock.co.il

סמן נקודה שבין 2/3 "ל- 8" בצד הדלת (מידות הקצה של 2/3/4 "תלויות באורך הבורג, לכן יש לפרט ולפנות ליצרן ה- המנעול שבחרת).

סמן את החור האמצעי בחבית בקצה הדלת (אם לדלת יש סימן AWL עם קצה הקצה של התפס

כנדרש לבתים ישנים יותר בנתניה). —- חבר את הפיר לדלת בעזרת מברג פיליפס באמצעות הברגים הכלולים במשלוח. הברג את הבריח לתוך המנגנון שעל הדלת, שהוא גליל מבחוץ המסתובב ידית. —- – הבורג שתבחר חייב לעבור עד הסוף דרך חור המשקוף על מנת לתפקד כפי שהוא אמור לוודא שלבורג החדש שלך יש לוח פגיעה ממתכת ושהברגים המחברים אותו לדלתך הם לפחות שלושה סנטימטרים. – —- קנה ערכת הרכבה לנעילת דלת הכוללת חותך חורים, מקדחה וחותך לקדוח חור קטן בקצה הדלת. כמה ערכות בורג כוללות גם תבנית נייר כדי לעזור לך לסמן את הדלת לפני שתתחיל לקדוח. בחר מנעול בריח שמיועד להתקנת עשה זאת בעצמך או ממנעולן בנתניה ומכיל תבניות נייר שניתן להדביק לדלת כדי ליישר את החורים לחיתוך מדויק.

נראה שנעילת הבריח היא מנעול מפתחות בגודל 6 x 12 אינץ '(44) בתחתית הדלת. למנעולים האחרים המשמשים לדלתות חיצוניות יש בריח בצד שמאל.

החוליה החלשה ביותר ברוב מערכות הנעילה

היא לא המנעול עצמו, אלא הדלת או עמוד הדלת, הלוח הפוגע ומנגנון הנעילה, שנועד להזיז את עמוד הדלת למעלה ולמטה כדי לסובב מפתח, ידית או כפתור כאשר הוא מוגדר. יצרני בורג רבים מספקים לוחות מכה מחוזקים וברגים ארוכים לחיזוק הבורג למשקוף הדלת.

הבריחים החד גליליים מאפשרים לך לנעול ולפתוח את הדלת לחלק הפנימי של הבית שלך רק בהינף אגודל. הרכבה אפילו בורג קלה יחסית, בתנאי שהדלת אינה עשויה פלדה.

התקנת תפס על החלק החיצוני של הדלת מספקת שכבת אבטחה נוספת לביתך בנתניה

בחר בורג איכותי עם בריח מפלדה קשיחה על מנת להבטיח שפורצים לא יוכלו להיכנס לדלת הכניסה שלך. אנו המנעולנים בנתניה מסבירים כיצד להתקין מנעולי תפס על דלתות כניסה ומדוע מנעולי תפס הם הכרחיים לביטחון בבית.

כפי שכבר צוין

מנעולי דלת הכניסה מציעים הגנה נאותה מפני קפיצים, אך מציעים פחות אבטחה בהשוואה לתפסים. מצד שני, בורג נעול מציע אבטחה רבה יותר מאשר מנעול דלת ממוצע, ולעולם לא תצטרך לזכור סיסמה שוב. החלפת בורג כוללת שלושה תרחישים אפשריים: התקנת בורג חדש, החלפת הבורג הישן או החלפת מנעול הדלת.

 

בימים עברו לפני דינוזאורים וטלוויזיות, בתים רבים השתמשו במנעולי מתים (גרפיקה מימין), שהיו בהם שילוב של בורג ותפסים דמויי קפיץ, כשהאחרון נבנה בתוך החדרה, חריץ מלבני עמוק. בקצה הדלת.

דילוג לתוכן