בושם קריד אבנטוס

כדי לשמור על ניחוחות טריים, הדגימות נעשות לפי הזמנה. ניחוחות נידונים ומתויגים כבשמים ממותגים. כל המוצרים המוצגים באתר שלנו הינם 100% גרגרנים מקוריים של המותג.

לכל בקבוק בושם שיוצרת קריד יש סיפור משלו

אופי משלו וחיוניות משלו. הניחוחות שמייצרת קריד מיוחסים ריח קריר, חם, עסיסי, ארומטי, פרחוני, חריף ומתוק. מרכיבי המוצר והפורמולות המשמשות בייצור ניחוחות כאלה הם עדינים מאוד במקרה של בשמים של קריד יובנטוס.
למידע מורחב בנושא של בושם קריד אבנטוס עליך לבקר ב- perfume4all.co.il

Creed Juventus Perfumes הוא בית בושם אמיתי המייצר ניחוחות בבית ברישיון השם Creed ולא כיצרנית המונים. הצלחתה האולטימטיבית טמונה בייצור ניחוחות ופורמולציות מחומרים גולמיים, טבעיים ואורגניים.

Creed Juventus זמינים במגוון גדלי בקבוקים

כולל 30 מ"ל, 50 מ"ל, 75 מ"ל, בקבוקי ריסוס של 120 מ"ל ובקבוקי הריסוס הגדולים יותר של 250 מ"ל (אם אתה מרגיש את הכדור) ובקבוקי ריסוס של 500 מ"ל. בקבוק 100 מ"ל הוא בעל ערך טוב, כמובן, מה שאומר שתצטרך להוציא כ- PS200 על בקבוק יובנטוס, אך PS115 ייתן לך היכרות טובה עם הניחוח. אם אתה רוצה להריח את זה, העצה שלי תהיה לקנות אותו, אבל תצטרך לחסוך, אבל זה יהיה שווה את זה בטווח הארוך.

אם אתה מחפש ריח לילה נהדר המשרה גבריות

יש הרבה חלופות לקריד יובנטוס שתוכל לנסות. קריד יובנטוס שייכת לקבוצת ניחוחות הצ'יפ פירותי, והיא מתחילה בניחוח פירותי שאני אוהב, אבל אתה יכול לתת לזה קצת זמן. זה מסתיים בפתק וניל נעים שמשלים את הניחוח.

הפתק העליון הפנטסטי

הוא בהשראת אננס, דומדמניות שחורות, תפוח וברגמוט. השילוב של הפתק הטרי הטרי עם פתק הלב העצי מצוין ומעניק לאוונטוס ריח שגורם לך להתפרע. קריד אינו מפרט תווי תפוח או אננס, אך בושם אוונטוס נתפס כירוק-פירותי עם פאות חריפות של פלפל ורוד וג'ינג'ר.

פריצת הדרך המרכזית של קריד הגיעה באמצע שנות השמונים עם ניחוח Fresh Fougere ב Tweed Irish Irish

בושם שהלחין אוליבייה קריד בשנת 1985. כיום זהו ניחוח מלכותי הלוכד את רוחו של מלך בגדי הגברים הבריטי, דיוויד בקהאם, שיש לו מוצרים משלו וידוע כמעריץ ענק של בשמים של קרדס. Creed's Juventus הוא לא רק ניחוח Creed הטוב ביותר, אלא גם ניחוח היוקרה הטוב ביותר שתוכלו להשיג, נקודה.

יצירת המופת השיווקית של קריד, הניחוח של יובנטוס (2010), זכתה להצלחה מסחרית טובה. ארווין קריד הסביר שהפופולריות של יובנטוס אפשרה לקריד לפתוח את הבוטיק הראשון שלו בניו יורק.

House of Creed יוצר ניחוחות להבחנה ולהבחנה כבר למעלה מ -260 שנה

שנוסד באותה שנה שבה הצטרפו המלכים הצעירים לכס המלכות על ידי ג'יימס הנרי קריד. החברה יצרה מורשת של ניחוחות ללא תחרות המוערכים על ידי אניני בושם ומעריצי איכות, סטייל וזוהר. כל בקבוק מגולף עם סמל הכסף של הרוכב ומיוצר על ידי האב ובנו ארווין ואוליבייה קריד שפיתחו שותפות ניחוח פרובוקטיבית, גברית ואופטימית.

The House of Creed

הוא אחד מבתי הבושם המודרניים הוותיקים ביותר בעולם והוא כולל שבעה דורות של אבות ובנים מעל 250 שנה. קריד, שבסיסה במפעל Fontainebleau בפריז, מייצרת הרבה מהותיות משלה באמצעות טכניקות אינפוזיה מסורתיות – תהליך שננטש ברובו על ידי תעשיית הבשמים המודרנית היקרה אך כזו שמאפשרת לו לשמר את האיכות והאותנטיות המעולה של ניחוחותיו.

הבושם אוליבייה קריד בוחר מרכיבים ליובנטוס מרחבי העולם

תוכן ניחוחות המעצבים הם מוצרים אמיתיים שבוקבקו ונארזו מחדש על ידי Perfume Ventures, Inc. (PVI, Calabasas, CA 91302) כישות עצמאית, יצרנית ובעלת מותג של הניחוח. תוכן הבשמים הוא מוצר אמיתי שנארז ונארז מחדש על ידי החברה.

בושם Creed Juventus הוא יצרן פנטסטי של ניחוחות פרימיום לגברים ולמלכים האגדיים. ניחוח Aventus Creed הוא ניחוח חדש לגברים שחוגג כוח, כוח, ראייה והצלחה. אוונטוס יוצא דופן הוא תערובת מעודנת לאנשים ליהנות מחיים חיים.

מגיע להם תהילה, כבוד ומקום בספרי ההיסטוריה. שחררת צבא שיבוט שלם על עולם שבו אתה ובית הניחוח אפילו לא קיימים. לצפות לעלות לפסגה כמו נפוליאון זה לא איך להזיז אנשים.

כשילדיך סירבו אותך, האספנים לשעבר נטשו את האוספים שלהם והכתירו במקום קיסר חדש. "עכשיו הילדים שלי נבוכים על ידך, ואספנים לשעבר מוותרים על האוספים שלהם כדי להכתיר קיסר חדש.

אוליבייה קריד

דור הבושם של דור השישי, יצר משהו יוצא דופן, ושמו האיקוני של אוונטוס נגזר. מ ventus (רוח), שמראה כי יובנטוס היא אדם שנועד לנהל חיים מונעים, דוהר נגד הרוח, ושהוא יהיה איש הצלחה. יש בזה אלמנט קסום, ולכן כל כך הרבה מפורסמים משגשגים, רובם הולכים לביתו של קריד יובנטוס כדי לנקז את האספקה שלהם. הרעיון מאחורי קריד יובנטוס, כפי שהוא מוכר ברוב המקרים, היה בהשראת חייו המדהימים של לא אחר מאשר קיסר נפוליאון.

ניחוחות קריד אוונטוס יעשו אתה מרגיש רצוי ומרוצה ומרוויח את הכסף שלך

לזוועתי, אוונטוס הזה הוא אחד, זו אותה שאלה של גורדון רמזי שראיתי לפני שנה או שנתיים, וזה לא מריח את הקולון הטיפוסי שאני רגיל להריח אצל מעצב שברים מחנויות נחותות.

דילוג לתוכן