החברים והמשפחה שלך ישמחו להיות מסוגלים לשתף תמונות מגלריית החתונות שלך לבני המשפחה והחברים. בסוף הלילה, אתה והחתן תסתכלו על כל התמונות שפורסמו ברשת. עליכם להבין שהבאתם איתכם צלם חתונות שיכול לתפוס כל רגע.

לפני שתדאג איך לשלם על זה

שקול טיפים אלה כדי לקבל את צילומי החתונה והצילום המקצועיים הזולים ביותר (או לפחות השני הזול ביותר) כדי לחסוך כסף בחתונה שלך. אתה רוצה מישהו שאתה יכול לסמוך עליו ולהרגיש בנוח איתו, מישהו שאתה יכול לסמוך עליו שיהיה לצידך ליום החתונה שלך. כדי לעזור לך למצוא את האדם הנכון לבצע את המשימה, קרא את המדריך שלנו לבחירת צלם החתונות המושלם.

לדוגמא

אתה יכול להרחיב את ההיקף כך שיכלול עלויות כלליות לחתונה ואחרי חתונה. כמה אולפני תמונות ווידאו יוקרתיים מציעים מתנות לחתונה, או שתוכלו לעשות DIY ולהתחיל קמפיין מימון המונים ב- GoFundMe, Kickstarter או בכל פלטפורמה מכובדת אחרת.

אם אתה מוכן להקפיד מעט, תוכל למצוא מתחיל שלא מסתמך על הכנסותיו כצלם חתונות כדי להתפרנס. זה נורמלי שאתה רוצה לחסוך כסף בצלם החתונות שלך, ויש דרך לעשות זאת.

צילומי חתונה הם שוק תחרותי בו אין חסמי כניסה. קנה מצלמה יד שנייה, זרק אתר ואתה צלם חתונות. אין שום אפשרות של צלמי חתונות להתפרנס מהכסף שאתה או הלקוחות שלהם משלמים להם.

אם משלמים לך לפי שעה והבוס שלך אומר שהוא יקצץ לך את השכר השבוע כי

הוא רוצה לעבוד באותן שעות, זה לא הוגן. צלמי חתונות עובדים ומקבלים מחיר זהה לשירותים וחברות אחרות. אם אתה מבקש מצלם חתונות לעשות את אותה עבודה בפחות כסף בפחות, בקש ממנו לקבל העלאה.

בקש מחבריך הנשואים לתמונות לחתונה שאתה אוהב וקבל המלצות מתכנן החתונות

המנהל ודף הפתיחה שלך. אם אתה מוצא קומץ צלמים שהאסתטיקה שלהם תואמת לשלך, שאל במייל או באופן אישי אם הם זמינים לתאריך החתונה שלך ומה מחירי הצילום שלהם. כוונו להזמין את שירותי הצילום שלכם תשעה חודשים לפני החתונה, מכיוון שהם יהיו מבוקשים יותר בהמשך השנה.

אם צילמת מספר חתונות

תוכל לבדוק את התהליך שלך ולזהות ולטפל באזורים הזקוקים לשיפור. אם אתה משלם קצת יותר עבור מדיום חתונה שאתה גאה בו, סביר יותר שיהיה לך דגימה שתוערך כהשקעה ותזכורת נחמדה לאחד הימים המאושרים בחייך לאורך שנים רבות. חיפוש אחר הפניות כאלה לא רק יוזיל את העלות הסופית של תמונות החתונה או הסרטונים, אלא גם יגדיל את הסיכויים שאתה, בן / בת הזוג ואהוביכם תהיו מרוצים מהתוצאה.

אני מתחיל בצילום חתונות

אז אני רוצה לבחור ולתקן את עצמי בלי להתעלף. זו בשום פנים ואופן לא תרומה טובה, אך היא מעמידה את מחשבותיי, רשמי ונקודות המבט שלי על דברים שבזבזתי זמן הגון במחקר. זה לא סופי, ואני לא יודע (תסלח לי שלא ידעתי קצת), אבל הרגשתי נאלץ לעשות את הבחירות שלי בצורה מגובשת, ניתנת לעיכול ובאופן שעזר למי שהיה בנעלי .

זה אחד שנוטה לחזור על עצמו בהזדמנויות רבות

שכר את הצלם שלך וסמוך עליו שיקבל את התמונות שאתה רוצה. יום חתונה מלא בהגדרות שונות, אז בקש הוראות תכנון משני הצדדים כדי לוודא שהיום שלך מתנהל בצורה חלקה, ואנחנו נדון כיצד ליישם תרחישים שונים. בעוד שהתמקדתי בנושאים רבים ושונים בפוסט זה, ברצוני להתמקד בחתונות אורחים.

כל היום עוסק בניסיון להיות בלתי נראה, ואני אוהב לצוד רגעים אמיתיים בסביבה טבעית ומפגשים מבוימים מאוד כדי לתפוס את היום כמו שהוא. למחקר והכנה היכנסו לצילום, WeddingPhotography, Petapixel, YouTube ו- Google.
למידע מורחב בתחום של איך להשיג צלם חתונות לקמצנים וצלם לברית ניתן לבדוק כאן: magnet4ever.co.il

פניתי לצלם הראשי לחתונה של אחיותי, הרמוניה לין (היא והחברה הכי טובה שלי) ובחרתי במוחה. היא קישרה אותי למדריך פוזות איתו התחילה, והיא נתנה לי את המידע הטוב ביותר שאתה יכול לקחת את החוויה הזו.

כמו כל מקצוע אחר, צילומי חתונה הם קריירה שאין לה דרך קבועה. ללא סולם קריירה איתן, אתה עלול למצוא את עצמך בדרך קשה, שרוף ותוהה איפה הכל השתבש.

במאמר זה נשען על עשר שנות הניסיון שלנו בתעשייה

כדי לעזור לצלמים חדשים למצוא את הדרך היעילה ביותר להפוך לצלם חתונות תוך שנה אחת בלבד. הסיוע נותן לך אפשרות להשיג ידיים- על ניסיון, קבל תובנה לגבי פעולתם של אנשי מקצוע מבוססים, ודא שאתה נהנה מהתהליך כולו ומשקיע בציוד הדרוש, הדרכה, חברות ועלויות עסקיות. לקחתי גם גרסאות צבע ערוכות של תמונות והוספתי גווני סרטים בשחור-לבן של חלק מהמועדפים שלי תמונות te.